Jag har en nyhet endast för er läsare.

2009-12-22 @ 07:10:09

Jag har äntligen blivit med lägenhet, jag är nu trerumsägare.
Ingen kan förklara lyckan jag känner just nu, det går lixom inte att sätta tillräckligt med ord på den för att få er att förstå.
Det är givetvis en totalrenovering som behövs, och jag är bara jag förstår ni, jag behöver givetvis en massa hjälp och alla som känner att de kan något i områdena VVS, Plattsättning, golvläggning, tapetsering, målning av tak & fönsterkarmar eller rivning & demolering. Varmt Välkomna att höra av er!
Eftersom jag kommer fortsätta bo ensam har jag ju helt plötsligt ett rum över, det är inte så stort så det kommer ju givetvis bli en Walk-In closet, dah.
Åh jag känner bara för att ge mig på ritningar, kataloger och allt vad det är nu med en gång!

Over & fucking jävla Out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback