ett inlägg innan jobb

2009-11-18 @ 07:04:24

hejsan Bloggen!

Jag drar till med ett inlägg såhär innan jobb, medans kaffet rinner ner menar jag.

igår var one of those days, allt gick fel, eller mycket, men det löste sig.
Först skulle jag besiktiga bilen, på Malmö-Valermarsro, hade rriktigt bråttom dit och stressade som bara den, väl framme 15.26 skulle jag anmäla min närvaro och på skärmen står det "Du har ingen tid bokad här. Du ska vara på Malmö-Fosie 15.30"
-VAAAA?!
Åh jag fick ringa fort som sören till bilbesiktningen och dom lyckades fiska fram en tid till mig 15.40 på Valdemarsro, inte fan var jag sugen på att köra genom hela malmö på 4 min i alla fall.

Sen åkte jag och köpte telefon, super nöjd, iPhone till salu, högstbudande!

Åkte och handlade mat, hem så pappa fick laga den sen stressade jag iväg till min sjuka pojkvän, som förövrigt mår mycket bättre, allt var super, tills det helt plötsligt inte var det längre. 3 timmar senare dock insåg vi att det är för jävla löjligt att bråka om ingenting när man älskar varandra, så efter många tårar och hårda ord somnade vi lyckliga i varandras famnar.

idag ska jag hem och sova 1 timme innan jag och Josse ska och kolla grabbarnas träning.

Over & Out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback