Fredag

2009-11-20 @ 21:25:10

Hej bloggen!

Idag är det fredag, jag fick jobba över 40 min, det är sanslöst mycket att göra just nu, högen jag lämnade på kontoret kommer vara 20ggr större på måndag. pust, jag älskar det.

Just nu ligger jag och kollar på Idol.
Imorgon ska jag flytta lite saker från lägenheten.
Och just det! Jag var med på NRJ imorse, hörde ni mig vavava?
Jag sa till mamma igår att jag skulle ringa in och vinna.
Så imorse när jag var i höjd med burlövsbostäder ringde jag in och fick lämna namn och nummer, sen ringde knappen och hakim minsann upp mig, helt sanslöst, jag var mega nervös.
Tänk så många som hörde mig, tänk så skulle jag göra bort mig.
Det gjorde jag med, jag stönade i radio, men det bjuder jag på för jag vann minsann.
Sug på den era fega jävlar! :D

By the way, imorgon ska jag och kika på lägenhet, en 3:a, fan vad gott! Jag ska göra om det ena sovrummet, det blir en walk-in-closet. Vem vill inte ha det lixom?
Allt går bara så bra för mig, fan vad jag är bra, jag vet en som är avundsjuk, som läser min blogg varenda dag, trots att denne hatar mig. I Love It!

Over & Out!

Kommentarer

Postat av: J

'Allt går bara så bra för mig, fan vad jag är bra, jag vet en som är avundsjuk, som läser min blogg varenda dag, trots att denne hatar mig. I Love It!' SÅ JÄVLA KLOCKRENT :P <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback