Halva veckan avklarad

2009-11-26 @ 06:59:30

Hej bloggen!

Stressigt på jobb just nu, mycket att hinna med innan vi har årsbokslut. Usch.
Men det är kul, det är riktigt kul faktiskt, jag triv som sören och hade aldrig i hela mitt liv hellre stått i en jäkla reception i helsingborg i alla fall.

Igår åkte jag på middag hos mormor & morfar, alltid trevligt att åka dit, mamma och mina syskon trillade in dom med.
Somnade en timme på soffan och körde sen till torp för att kolla träningen med Josse och hennes snygga kompis.
Sen blev det hem och ta en dusch med älskling för att sedan bänka sig framför Greys!
Mange hatar greys, men han är nöjd med att det är på om han får sex, tack älskling vad snällt.

Idag ska jag upp och hämta det sista i Helsingborg, förhoppningsvis, har inte den blekaste hur vi ska få hem sänngen, idag har vi ingen stor bil, mammas om vi har tur.
Sen ska vi unna oss  ikväll för vi varit så duktiga.

Jag tycker om mina vänner!

PS. igår fick jag 20 000:- i lön, det var ganska ganska gott kan jag säga, fast dom ska sparas men det är inte lika kul att prata om.

Over & Out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback