helt plötsligt är det fredag!

2009-11-27 @ 07:47:26

hej underbara bloggen!

idag är det fredag ochjag är utmattad.
Det har varit fullt upp hela veckan, helgen blir lika stressad som ni vet.
igår var jag och bubbis uppe i min lägenhet och hämtade saker, inte mycket kvar, måste ta det på söndag, eller lördag helst.
i vilket fall så ska jag köra hem och sova när jag slutat, sen ska jag hämta Josse, som är och jobbar, så ska vi bege os till Svalöv för att kolla fotboll, sådär sugen men hellre det än att kolla idol faktiskt, det kan man göa en annan dag.
Jag är spänd inför imorgon, jag hoppas på 100% men man vet aldrig hur det slutar, förhoppningsvis går allt som jag vill.

nej nu är det kaffe,

Over & Out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback