Måndag igen

2009-11-30 @ 09:35:50

hej bloggen!

idag är en bra dag, ensam på kontoret och kan göra lite som jag själv vill ;)
helgen har flutit på ganska bra måste jag säga.
i fredags var jag ju på Svalövscuppen med min kära Josefin, supertrevligt, dessvärre vann svalöv själva hela cuppen, de borde itne ens få vara med!

I lördags åkte jag och titta på en lägenhet, josse och mamma var med och det slutade med att jag la ett bud. än så länge är det också det högst ochjag hoppas det förblir så tills den är min.
Det bev även en fika på Centan med min syster och hennes kompis.
På kvällen ville vi ha filmmys med pizza och en massa snacks, det blev nästan så.

Igår körde min älskade pojkvän mig till perstorp för att prova en häst, det gick bra, typ.
Han hade mycket vilja, men det hade jag emd så till slut kunde vi sammarbeta okey, jag är intresserad, han är välutbildad men inte igång, haft bogfraktur och stått i 1,5 år, så det blir en lugn igångsättning innan vi kan komma igång med träningar och så.

Sista dagen att flytta allt skit från lägenheten idag, känner lite panik men det sk anog lösa sig, dessutom måste jag till banken, detta är fan i mig inte bra!

Over & Out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback