Onsdag mitt i veckan

2009-11-25 @ 07:29:51

Hej bloggen!

jag har missat att blogga i helgen, kom jag på idag. Så jag ger er en update nu.

I lördags hjälpte Mange och Linus mig att packa och flytta en massa saker från Helsingborg, jag passade även på att sälja min iPhone, lite extra klirr i kassan är aldrig fel.
På kvällen blev det middag på barbaros och sen lite spel hos Jimmy, det blev tidigt i säng och sen sov vi nästan hela söndagen.
Det blev familjemiddag hos Mange, Gås, gott som tusan, sen äpplekaka med vaniljsås till efterrätt, avis va?

Jag ska väl ta de där sakerna jag skulle skrivit om i helgen med.
Lägenheten jag skulle få 1:e December blir det inget med, idioten som bor där tog tillbaka sin uppsägning och jag kan inte säga något, rosenrasande lyckades mamma då lugna mig när hon hittade en fin liten lägenhet för 620 000:-. Den ska jag och titta på nu på lördag. Spännande

Sen har pappa tjatat på mig att jag ska skaffa häst, så det får jag väl göra då, på lördag ska jag köra upp till Perstorp och prova ett halvblod med lite mycket energi, lite av en problemhäst skulle man kunna beskriva honom
Det är lite spännande det med faktiskt, jag saknar häst, hoppas bara det går bra så jag kan ta hem hnom nästa vecka. Vi får se helt enkelt.

Igår var det kärlek i huset, jag köpte chokladtomtar till mina syskon, gjorde hjärtformade potatisbullar till min äskade mamma och min syster fyllde badkaret och tände ljus till mig och min bubbis så vi kunde mysa i varmt vatten med bubbel som nästan bubblade över när vi satte igång bubblorna i badkaret. underbart.

Over & out

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback