Snart är vi i hamn.

2010-01-08 @ 07:09:17

Hej mina kära vänner, och ovänner.

Jag måste ju uppdatera er om allt som ha med renoveringen och köpet att göra.
Igår åkte jag till mäklaren, 16,45 skrev vi kontraktet, det känns helt fantastiskt måste jag säga.
När vi var färdiga fick jag och säljaren vars en flaska champange, synd att det var en riktig champange, det är ju äckligt.
I alla fall, den ska jag öppna den dagen jag flyttar in, den dagen allt är på plats ska jag korka upp och bjuda de som hjälpt mig.

Efter mäklaren körde jag och hämta Josefin, vi körde till Espresso House för lite kaffe och frid när det var dags att planera rummen, ett efter ett.
Det tog 3 timmar att få någon sådär ordning på 4 rum, för tillfället är jag njd men man kommer alltid på något i efterhand man vill ha eller ta bort.
Hur som helst så tack Josefin, tack för tips, inspiration och tålamod.

Over & Out

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback